دسته بندی محصولات

لیوان یکبار مصرف

فیلتر محصولات بستن

پخش عمده لیوان یکبارمصرف ارزان قیمت

امروزه کالایی مانند لیوان یکبارمصرف به دلیل رعایت بهداشت و سلامت درمکان های عمومی و به خصوص محیط کاری مانند سازمان ها و شرکت ها ی دولتی و خصوصی  بسیار استفاده می شود. شرکت تامین فلات نیز کالاهایی مانند لیوان یکبار مصرف و یا ظروف یکبارمصرف با کیفیت بالا و قیمتی ارزان و مناسب به صورت عمده در کنار خرید عمده آب معدنی، خریدعمده نسکافه،  خرید عمده چای سیاه  و خرید عمده شربت که برای  نوشیدن آ ن ها نیاز به استفاده از لیوان یکبار مصرف می باشد، را به صورت سازمانی و با ارائه فاکتور رسمی و ارسال رایگان در تهران و ارسال فوری و مناسب به تمام نقاط ایران به فروش می رساند.

فروش عمده انواع لیوان یکبار مصرف

لیوان یکبارمصرف با جنس های مختلف پلاستیکی و فومی پلی استایرن، ظروف سلولزی زیست تخریب پذیرو ظروف گیاهی با پایه ذرت تولید و در بازار به صورت عمده به فروش می رسند. گاهی هر کدام ازاین لیوان ها برای کاربرد خاص استفاده می شوند. مانند لیوان های کاغذی ، استارباکس، دوجداره و کاغذی گلاسه و مات  با سایزهای یزرگ، کوچک، بلند یا کوتاه که برای نوشیدن قهوه، نسکافه، دم نوش  یا چای  که نوشیدنی های گرم می باشند مناسب است و لیوان های شیشه ای شفاف، طلقی،  پلاستیکی پ.پ که جنسی بسیار نازک دارند و برای نوشیدن آب سرد یا شربت مناسب هستند وبه خاطرجنس نازکشان بعد از استفاده به راحتی مچاله شده و دورانداخته می شوند. لیوان ها در مدل های مختلفی نیز تولید عمده می شوند.  برخی از لیوان های یکبارمصرف پایه دار هستند که بیشتر برای درست کردن دسر و یا مهمانی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی نیز لیوان یکبارمصرف دسته دار، درب داریا نی دار هستند که برای مصرف نوشیدنی های گرم و یا کودکان مناسب می باشند.که همگی این لیوان ها به صورت طرح دار یا ساده با رنگ های مختلف رنگی، سفید، مشکی، طلایی و غیره در بازار فروش عمده به فروش می رسند. ما در شرکت تامین فلات  انواع لیوان یکبار مصرف را که مناسب برای سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی است با ارائه فاکتور رسمی به فروش می رسانیم.

خرید عمده لیوان یکبار مصرف با کیفیت بالا

به دلیل تنوع تولید لیوان یکبار مصرف و یا ظروف یکبارمصرف در بازار،  تقلب نیز در این کالا به وفوردیده می شود. مثلاً در تولید لیوان گلاسه تقلب به این شکل انجام می شود که تمام قسمت های آن را گلاسه نمی زنند و فقط دیواره لیوان گلاسه است در صورتی که ما در شرکت تامین فلات لیوانی را به فروش می رسانیم که حتی کف آن نیز خاصیت گلاسه را دارا باشد. زیرا این خاصیت گلاسه بودن به دلیل ضرر نداشتن برای سلامتی و کمتر بودن آلودگی زمینی آن و حتی مناسب بودن برای نوشیدنی گرم از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت تامین فلات نیز به دلیل اصل مهم رضایت مشتری و سلامتی این عزیزان  لیوان هایی از نمایندگی تولید آن ها خریداری می کند که در بالاترین سطح کیفیت  قراردارند. 

انواع برند لیوان یکبار مصرف به صورت عمده در تامین فلات

همان طور که گفته شد ما در شرکت تامین فلات کالای لیوان یکبار مصرف را با بهترین کیفیت خریداری کرده و به صورت عمده به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی به فروش می رسانیم. برخی از این برند های معتبربه شرح زیر می باشند:

  •  نوین رویا
  •  حدادی
  •  احدی
  •  تک ظرف
  •  ظروف گیاهی آملون 
  •  طب پلاست
  •  صبا پلاستیک
  •  جام پلاستیک
  •  پرشین تک
  • آنتیک پلاستیک